DET ÄR UNDERBART IGEN!

Är jag förvirrad eller? Hur får jag ihop det att den 10/12 dagen före Lucia? Då kan ju Carro följa med ;) Måste dock noga överväga om jag vill festa ihop med 1000 18-åringar...
.
Stallet blev det idag då. Ska först berätta vad jag hade på mig på vägen dit.
Funktionströja, adidasjacka, fodrad träningsjacka, vindjacka och reflexväst.
Yllestrumpbyxor, ridbyxor och vindbyxor.
Superfodrade stallkängor.
Hjälm.
Ändå var jag helt plaskvåt om både ben och armar. Ända in på skinnet. Detta skulle jag då rida i. Det värsta var ändå när jag skulle cykla hem igen. Att sätta på sig allt detta blöta igen och sedan cykla hem i med blötsnö piskandes i ansiktet är ingen hit. Samma sak var det på vägen dit, då var det även motvind och svag uppförsbacke hela vägen. 6,5 km är det upp till stallet.
Men det var det värt.
.
Vi hoppade 5½or. Det gick så jädrans bra! Jag har ångrat mig, jag kommer fortsätta med ridningen nästa termin också, jag känner att jag börjar utvecklas igen och det känns underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0