DANIEL ADAMS-RAY

Daniel kommer till Grace 10/12 :) Lätt att jag hade stuckit dit om jag inte hade vetat att Växjös alla 18-åringar hade varit där. Nu är jag lite mer tveksam. Sveksamheten kommer också av att Carro har fått för sig att hon ska sitta på bio hela jäkla natten. Hur vill man göra det med sin lillebror i stället för att umgås med världens bästa människor? Det vill säga Ida och Annie. Nu får vi helt enkelt se hur det blir. Alltid är det något som ska förstöra det som hade kunnat bli helt perfekt. Det allra bästa hade ju varit om han kom och sjöng endast för mig, och att han sedan följde med mig hem och åt mjuk pepparkaka och mjölk, eller vad man nu gör när man följer med någon hem, vad vet jag?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0