BESLUTSÅNGEST PÅ HÖG NIVÅ

Då vart räkningarna betalda. Jag får fan ångest varje gång. Helt deprimerad lixom. Men nu är det gjort och över, SKÖNT!
Jag undrar lite om det är någon som bor här i Växjö som har ett bra tips på var man kan springa när det är snöstorm utanför? Eftersom jag inte har några Icebug. Gummisula med broddar är ett MÅSTE! Hur ska jag annars kunna träna i vinter?
Jag funderar dock på att skaffa ett gymkort... Jag har tyvärr inte råd med ridningen har jag nu kommit fram till. Vilka i helvete har tre terminer på ett år?! Och 2000 kr per termin blir då 6000 kr per år, och det är det inte värt när man är 10 stycken per grupp och där hälften inte kan göra en skänkelvikning. Nehe, det är det inte värt. Men gym känns inte lockande det heller... ÅÅÅH!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0