VALJEVIKEN

Oh boy vilken kväll :)
Allting började med att jag fick följa med ut på en flotte och ta en tur med en del av gästerna bort till herrgården och över till småbåtshamnen. Det blåste friskt och solen lyste. Det finns inte mycket som gör mig så lycklig och lugn som att vara ute på havet.
Sedan var det dags för middag och allt vad det innebär, lite matning och sånt där vanligt.
Efter middagen blev det fyrkamp, jag och min gäst kom tyvärr sist, men vad gör det? Någon ska ju göra det. Både han och jag var lika glada som helst, och jag gjorde allt för att muta domaren. Men icke, inte ens ett enda stilpoäng fick vi!
Har verkligen haft jätteroligt, och jag kan säga att jag har bestämt mig för att trivas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0