VÅRRUSET 2010

Vårruset 2010. Skitkul. Så jävla irriterande bara att jag var smått skitnödig hela rundan. Och tiden var inte vad jag hade hoppats på. Var snabbare än mamma i alla fall. Med nästan tre minuter :D Det är jag nöjd med.
När man kom i mål stod Peter Siepen och intervjuade folk. Jag gick lugnt förbi och tog min medalj och alla gratissakerna sen gick jag och väntade på mamma. Plötsligt hör jag hennes röst i högtalarna, Hej hej! Jag vill bara hälsa till min underbara dotter Ida som har sprungit snabbare än sin mamma! Då hälsar också Peter till mig och grattar mig till vinsten över min mamma. Haha. Det var lite kul minsann ;)
.
Mamma hade med sig baguetter och vaniljbullar som jag ska trycka i mig nu. Titta lite på tv, och sedan kolla över lite referenser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0