ETT PSYKBRYT KOMMER LASTAT

Nickade till på föreläsningen. Jag tvingade mig upp ur sängen med halvöppna ögon, ett snurrande rum och svullna bihålor. Lång dusch, ännu tröttare. Havregrynsgröt och promenad med taxen resulterade i stress och ett mycket ogenomtänkt klädval. Föreläsning som handlade om... Vaddå? Någon som vet? Han skrattade frenetiskt åt sina egna skämt och verkade lite allmänt ostabil. Lunch, 15 min försent till nästa lektion. Jag brydde mig inte. Fick klättra över bänkarna för att komma till den enda lediga platsen i hela salen. Ni som känner mig vet att jag ÄR smidig ;)
Ögonsjukdomar. Lärde mig otroligt mycket. Faktiskt.
.
Hemtenta. Depression. Tupplur, blir alltid helt förstörd när jag sovit på eftermiddagen. Två koppar kaffe och en promenad. Pollenallergi. Upptäcker att jag missat massa litteratur att referera till. Får ett psykbryt och börjar gråta. Wickywickan fixar det =) Nu har jag samlat ihop mig själv och hoppas på att kunna skriva lite till.
.
Måste bara meddela er alla om att jag tycker att alla ska rösta på Linus kojja här  http://www.aftonbladet.se/hemmasnickare/ Han är duktig den pojken. Hoppas bara inte jag kommer gå över till Anders dialekt efter en sommar i Sölvesborg :P Nej, nu ska jag inte vara elak. Kommer nog i såna fall få igen det eftersom jag redan är hyfsat mobbad redan ;)
.
Natt natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0