LIKT EN ZEBRA

Har varit hemma en halv dag, redan fått min födelsedagsprsent av Johanna, då det tydligen bara var tre dagars öppet köp på den. En superfrän zebramönstrad tunika från Rut m.fl. Mamma ska dock få sy in den lite åt mig. Sedan fick jag två liter vin av pappa (sex stycken miniflaskor, en pik eller?) och så fick jag ett armband med stenar från när de var på bröllopsresa i Rom. Är väldigt nöjd med tanke på att det inte är min födelsedag förräns på lördag ;)
Jag hoppas jag får vad jag önskar mig. Jag har ju faktiskt inte önskat mig så mycket detta året. Så är jag bortskämd om jag tycker att jag borde få vad jag önskat mig då?
Jag bara undrar lixom, en klocka för 1500 kr är väl inte för mycket begärt?
.
Nu måste jag tvinga mig i säng. Har alldeles för mycket att göra i morgon. Springa, plugga och så är det första dagen på nya jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0