UNDERBARA DAGAR :)

Lördagen var ju bara helt underbar! Direkt när jag vart färdig med städningen både hos Wicky och här hemma så stack jag ut i solen. Först gjorde ett litet skönhetsryck på Hebbe, vilket resulterade i att mitt finger och nagelband idag är halvt sönderhugget och svullet. Så jävla förbannad blev jag!! Så nu är det fan slut med hans dominans. Jag ska totalt sluta att ha honom i sängen, även om det är jättemysigt. Så igår när vi skulle sova fick han lägga sig i sin egen säck, och jag somnade så gott så gott så fort jag la huvudet på kudden. Men i morse när jag vaknade så ligger hunden i min säng i alla fall! Hur tusan kom han upp där? Jag har förmodligen burit upp honom i sömnen. Nåja, vi får göra ett nytt försök ikväll.
.
Resten av gårdagen satt jag i sommarklänning ute och pluggade på en filt. Även middagen intogs i solen. Först klockan 8 gick vi in och klädde på oss.
Detta är lycka på hög nivå.
Kunde inte haft en bättre dagen-efter-dag, även fast jag var sjukt bakis så fick jag ändå mycket gjort.
Jävla tvättstuga.
.
Gick hem till Jenny för en stund sedan och lämnade hennes psykiatribok. Då träffar jag några klasskompisar som fortfarande efterfestade! Kalasfulla också. Nu är klockan kvart i 11 och dom håller på fortfarande. Haha, jag gillar det ;)
.
Nu ska jag ut i solen och plugga och försöka fortsätta att rycka bort Hebbes vinterpäls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0