IBLAND ÄR MAN INTE PÅ TOPP

Jag är såå trött!
Ute och sprungit för tredje dagen i rad, blev intervallträning och backträning idag. Villabacken blir lättare och lättare för varje gång. Känns så skönt!
.
Jag och Wicky tog och lagade min cykel. Det gick jättebra först. Men sen upptäckte vi att den inte alls var lagad och att det är lika lite luft i däcket nu som innan. F*TTA är ordet!
Satt ute med Dani och hennes vänner en stund och drack lite vin i solen. Hebbe var lycklig när grillen sattes igång så han fick jaga aska och tigga korv. Vägrade gå hem sen, så då finns det inget annat att göra än ta han under armen och gå hem. Många suckar från honom kom det.
.
Jag är verkligen inte på topp just nu, är jätte trött, jätte mätt, jätte sugen på popcorn och jätte sugen på glass. Dessutom bara snurrar tankarna runt i huvudet på mig, och jag kan inte för allt i världen styra upp dom. Skrämmande, man ska vara försiktig med vad man önskar sig.
Jag är dessutom så skoltrött, jag vill inte göra någonting. Jag MÅSTE verkligen ha någon som sparkar mig i röven nu den senaste månaden, annars kommer mina dagar bestå av popcorn, löpning och promenader med taxen. Och det funkar lixom inte i denna kommande kursen.
.
Nej, nu blir det till att gå till ica och köpa mat och leverpastej till taxen och mjölk till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0