KLAMYDIA OCH GONORRÉ

Workkshop i gynekologi, det är så sjukt intressant, men det retar mig till vansinne att man inte hinner läsa det men är intresserad av! Har bara hunnit skumma igenom det för att i stället behöva läsa om MS och Parkinssons som är totalt ointressant. Jag är inte det minsta intresserad av att jobba med äldre och äldres sjukdomar. Jag tycker dock lite synd om killarna som inte kan relatera till allt :P Eller nej förresten, jag tycker inte det minsta synd om dom att dom går miste om mensvärk, lite torrt och lite lukt. Inte det minsta faktiskt.
Har fått lära oss vad man ska titta efter, vilka verktyg man ska använda och om bemötande.
Idag gick vi även igenom könssjukdomar, olika mensturationsbesvär och förmodligen något annat som jag just nu inte kommer ihåg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0