LÖRDAGSFESTEN

Då är det väl dags att uppdatera antar jag.
Lördagen var lika crazy som fredagen. Bara det att jag var något nyktrare denna dagen.
Förfest och kubb med samma killar som dagen innan. Denna dagen inte bara hoppade de ut genom fönstret, utan de bar även ut sin soffa genom fönstret. (!!!) Där satt vi halva kvällen, spelade kubb och lekte med Hebbe. Gick vidare till förfest nummer två hos en klasskompis. Massa utbytesstudenter och det innebär att min engelska då blir bättre och bättre.
Allkårsfestivalen, red på en tjur. Jag var grym om jag får säga det själv ;) Kareoke med Elin och sedan massa dans.
Efterfesten spenderades hos killarna som hela helgen haft sitt fönster som ytterdörr. Hemma efter sex någon gång. Däremellan fick jag se tidernas skitigaste och sötkigaste lägenhet, jag kom senare på att det kan haft att göra med att det hade bott 5 killar på 22 kvm i tre dagar. Jag bröt mig in hos Wicky och snodde pizzan som hade blivit över från tidigare på kvällen.
En gång hoppade det även in en brud genom fönstret i tät följd av en kille som liknade Jesus och som var hög som en skyskrapa. Hon hade med sig ett paket glass som hon stulit någon stans. Gjorde inte mig någonting ;)

Kommentarer
Postat av: Wickan

haha, de bar inte ut soffan genom fönstret utan genom balkongdörren...

2010-05-17 @ 18:35:52
Postat av: ida

Jaja, :P Jag var inte riktigt fullt medveten om vad som hände då tydligen :P

2010-05-17 @ 19:51:51
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0