FREDAGSFESTIVALEN KAN MAN BARA ÄLSKA

Vilken underbar kväll! Jag älskar Campus och vill nog aldrig flytta härifrån. Eller ja, där överdrev jag jag kommer väl växa upp och bli vuxen någon dag?
Ja, kvällen startade med grill och kubb hos Wickywickan, dit det kom fler och fler efter hand, och Hebbe var också med förstås ;)
Gick in och körde Fråga Olle, killarna kom igen, och någonstans där spårade allting ut, sådant ska man inte göra på rödvin. Jag visste det innan, men ändå gör man det.
Tja, vad hände sen? Gick till en annan fest, där man mötte några klasskompisar, men vem tusan var det som bodde där?
Fredagsfestivalen var lika rolig som förra året. Mer kan jag nog inte säga.
Måste säga att jag nog gjorde min mamma besviken. Hennes enda krav på mig denna helgen var att jag skulle komma ihåg saker och ting. -Fail.
Satsar på lite mindre dricka ikväll.
Återkommer nog med bilder senare eller i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0