14 MAJ

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag tycker synd om tjejen som satt bredvid Bella och Tyra i gårdagens program. Jag vill så gärna tro att det var Kissie som satt där, men jag är tveksam till det alltså. Visst, hennes avsikt är att provocera, och jag blir i alla fall provocerad. Inte särskilt mycket i hennes blogg, men med denna showen blev jag verkligen det, men det kan kanske vara för att jag vet att i bloggen är det Kissie, men vem var det vi såg i showen?. Hur kan man sitta där och vara så otrevligt? Full var hon ju för tusan också, ögonen gick i kors och så var hon så nervös att hon inte kunde sitta stilla för fem öre. Svarar kort och säger att Kissie bara finns i bloggen och att Alexandra är hur snäll som helst. Jag tycker dom var precis likadana. Bruden har ingen koll! Eftersnacket är dock det intressantaste.
Jag tror att hon hade mått bra av lite lantliv. Skog, natur, djur och gummistövlar. Lite skit under naglarna och flåtigt hår uppsatt i en snodd. Det tror jag förresten att alla människor skulle må bra av.
Dålig hud, sliten och mycket fett under hakan, som jag har för mig beror på en svampinfektion i kroppen, men jag är absolut inte säker så lita inte på det.
Herregud, jag jag är och blir provocerad.


Känner att jag nu måste lugna ner mig lite efter att ha sett detta, ta en dusch, städa och sedan sätta mig ner med gynekologin. Vad tusan är en workshop? Hoppas det räcker med att läsa igenom allting och sedan gå tid, för anteckna och plugga har jag definitivt inte tid med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0