RÖDTJUT

Underbar kväll :) Vin med Elin, Emma och Hebbeliten på en äng med mycket bra livemusik. En låt handlade om ett anus som tydligen var modernt.
Det pinsamma just nu är att jag blev sjukt onykter på två glas vin, så brukar jag känna mig efter en flaska. Wierd.
Hoppas det blir lika dant i morgon, då blir det billigt och bra :) Haha.
Vi skålade för massa saker, pusskalas, high five och applåder. Haha, vår dag :) Det är alla ni andra som inte är som "vanligt" HAHA. Jaja.
Jag har precis ätit middag, men är fortfarande hungrig. Man blir hungrig av rödvin va?
Kanske lika bra att gå och lägga sig så man inte äter mer. Ska bara måla naglarna en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0