TRÖTT

Jag är så jävla slut så det finns inte!
Pollenallergi så in i nordens också, trodde jag skulle avlida kändes som att varenda hål rann och och varenda bihåla vart igentäppt. Funderade ett tag på att köpa en nästratt eller näskanna eller nässkölj eller vad det nu heter. Bara för att kunna rensa ut allting, sluta snora och sluta nysa. Men satt i alla fall i sex timmar och pluggade. Sedan gick jag hem och dog lite. Slängde mig på soffan framför två avsnitt av unga mödrar och sedan en timmes promenad med en jävligt envis hund.
Nu är det Ugly Betty och där är folk också gravida. Vi snackar om förlossning i skolan. Ett tecken? Det hoppas vi inte. Eller gör vi det Elin?
Blev en trevlig fika också någonstans däremellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0