TURRIDNING.

Då har man snart packat klart. Jag kan snart packa med förbundna ögon, dock har jag som vanligt för lite trosor. Men får väl köra till maxi och köpa några riktigt fräna ;)
Kommer till Sölvesborg vid sju ikväll. Då blir det nog att försöka tvinga ut Johanna på en liten joggingrunda :) Länge sedan jag sprang nu, fick ju problem med mina knän och benhinnor ett tag, men det har i princip gått över nu, bara lite känningar kvar i det ena knät ibland, men det kan man ju leva med.
Etiken är klar, psykiatrin är klar, nu är det bara ett seminarie och en tenta kvar, och sen har jag sommarlov!
Eller ja, sommarlov kommer det ju inte bli.
Ska ta hand om turridningarna denna sommaren verkar det som, inte för att det gör mig det minsta, det enda krångliga är ju att jag inte har någon bil, och det är 4 mil ifrån där jag ska bo i sommar. Men allting går bara man vill.
Nu ska jag gå ut med Hebbe och sen springa till bussen!
Om ni vill boka turridning på underbara islandshästar i skogen gå in på http://kallebodagard.se/ så hoppas jag vi ses i sommar. Vem kan motstå en underbar tölt på en skogsväg eller en busig galopp i backarna? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0