SEG SOM KOLASÅS SOM STÅTT I KYLEN

Trött och seg. Därmed går också allt segt framåt. Ätit mat och fixat insläppsarmbanden inför helgens fester :) Kommer bli fett nice. Fick dock höra att hela Amfium (stället där kalaset håller till) är fullt av lera, och värre kommer det bli när alla kommer dit och trampar runt, så gummistövlar är ett tips. Synd för mig bara att jag inte har några. Får bli att gå ner i källaren och leta upp ett par vattentäta ickefodrade stövlar då i stället. Om mina fötter bli blöta förstörs halva kvällen, verkligen bland det värsta jag vet. Snackade med mamma om helgen, och hon skulle vara nöjd med mig så länge jag kom ihåg det mesta av vad som hände. Vad tror hon om mig? :P
Grillning och förfest hos mig eller Wicky innan med, så alla vet det med nu ;)
.
Jag vill bara slänga ifrån mig böckerna nu och börja städa. Det är så svinigt här att jag tror till och med Hebbe skäms för att ta hit vänner. Jag lever just nu på kaffe och tuggummi.
Städningen får tas omhand ikväll, ändå inget bra på tv. Ska rensa ner lite till saker i källaren. Från att ha haft hela lägenheten full av småskit till att typ inte ha någonting känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0