PÅ TOPPEN AV MITT LIV

Sitter på bibblan., är snart färdig med min del till etikseminariet. Känns jävligt gött alltså :) Ska börja på psykiatrin idag med var det tänkt. Får se hur långt jag hinner med idag.

Idag ringde dom från landstinget också, och ville att jag skulle jobba med dom inom hemsjukvården. NEJTACK! Tror dom att en som jag, som har flera års erfarenhet inom vården och dessumon har undersköterskebehörighet inte har fått något jobb än?! Dom är roliga dom, sist ringde dom ju (samma tant) och ville att jag skulle jobba på akuten i Karlskrona (9 mil hemmifrån!). Tror inte det va, lite sommar och fritid vill jag nog ha i vilket fall.
Ser verkligen fram emot denna sommaren. Det väntas Göteborg med flickorna, Paris med mamma och syster och sedan Stockholm med Elin. Och dessutom, världens underbaraste jobb!!
Det är inte konstigt att man är skoltrött nu när man har så mycket att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0