NÄR SKA MAN SOVA?

Blev inringd så jag fick jobba idag med. Kul att dom fått förtroende för en så snabbt! Och goa pengar =)
Idag har jag varit med när en man satte en kateter på sig själv. Aldrig sett en sådan innan, hur häftigt som helst!
Haft det lugnt, lyxade till det och åt frukost där, värsta hotellfrukosten! Massa olika frallor, yoggi, olika flingor, sill, ägg, och massa pålägg. Det var ju trots allt min födelsedag ;)
Cyklade som en dåre hem, tvättade mig under armarna, slängde på lita mascara och packade ner all mat, sedan stack vi till stugan för kalas :)
Jag fick:
  • En pulsklocka
  • Fina saker från Cult Design
  • Ett matbort (stolarna har jag hämtat från mammas vind och passar perfekt)
  • Nagellack
  • Presentkort på Lunds Uhr och Guld
  • Halsband
  • Pengar
Nu är jag trött och ska gå och lägga mig, ingen sovmorgon här inte. Upp tidigt för att plugga någon timme, vid 11 ska jag gå bort till syster för att göra balsminket, kl 12 kommer Frida och fotar henne, och sedan kl 15 är det dags för bal för hennes skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0