LUFTFUKTIGHETEN FINNER DU INTE I LUFTEN UTAN UNDER MINA ARMAR

Visst somnade man... Det var INTE meningen. Sov dock bara en halvtimma så det var inte så farligt, jag har dock en tendens till att vara helt död efter tuppluren om jag inte får extremt mycket frisk luft eller något. Så jag tänkte göra som jag brukar för att bli piggare efter en tupplur, gå ut och gå i skogen.
INTE bra idé kan jag säga. Jag ignorerar min allergi så mycket jag kan, men det är ju så in i tusingens kvavt ute!!! Visst SMHI säger att det är 88% luftfuktighet men jag tror inte att det stämmer. Om jag hade haft en såndär jäätteproffsig klocka som pappa har hade jag kunnat säga det exakta trycket just nu.
Och om de där 88% stämmer så där jag på fredag, för då stod det att det skulle bli typ 66% eller något. Då blir det inga långpromenader inte.
.
Det jag egentligen ville komma till när jag satte mig och började skiva detta inlägget är att jag nu ska ta min kopp kaffe, som rymmer en liter, och sätta mig och läsa igenom 70 sidor gynekologi.
See yah!
.
Och Wicky, ring mig när du vill mötas på mitten och snacka lite.

Kommentarer
Postat av: Johanna G

Snyggisbild ;)

2010-05-19 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0