JÄVLIGT PANK OCH JÄVLIGT PESSIMISTISK

Jag har sån jävla panik. Hur FAN ska jag kunna klara mig på 1000 kr till den sista Juli?! Visst, jag får väl en tusenlapp sista Juni, men thats it. Ibland förstår jag inte hur CSN tänker... Tror dom på fullaste allvar att varenda människa har pengar undanlagda så man klarar sig till sista Juli, då man får sin första lön när man jobbar inom vården, vilket faktiskt de flesta människorna gör.
Självklart har jag inte heller fixat så jag får mina skattepengar innan midsommar.
Bara denna veckan ska jag köpa studentpresent till syster, jag ska beställa en ny kameraladdare, jag ska fixa all mat och sånt till mitt kalas. Efter det ekar det tomt i pånboken min.
Jag sitter här och är lite småförbannad.
Nu är jag också lite småförbannad på att min dator inte vill acceptera installationen till den trådlösa skrivaren så nu kan jag inte heller skriva ut mina anteckningar och börja plugga ordentligt.
Det suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0