JAG ÄR VÄL INTE BORTSKÄMD?

Jag kan uppdatera lite mer vad jag fick.
  • Marmelad med jordgubbs och chokladsmak
  • Äppelchips till gröten
  • Inramning till en akvarelltavla jag fick av gammelmormor innan hon dog.
Man kan inte vara annat än jättenöjd över allting. Ibland känner man sig nästan lite bortskämd ;)
.
Jag gick direkt från bussen och hem till Wicky, torsdag till söndag är alldeles för länge för att inte ses. Där var det hejdåfest för korridoren och jag blev bjuden på massa mat och kakor, passade jättebra eftersom jag var vrålhungrig!
Nu är jag så trött som det nästan går att vara, ska sova nu och upp tidigt i morgon för att prova min nya pulsklocka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0