JAG ÄR FÖR GAMMAL FÖR SÅNTHÄR

I och med att min laddare till kameran är försvunnen så har jag för tillfället inga bilder att lägga upp från fredagen, men tänkte ragga bilderna Linn och Mican tog.
Hade så himmlans roligt!
Fick massa fina saker, bland annat en kasse med grillkol och ett paket med tubsockar.
Jag lärde mig ett par saker igår, bland annat att man inte ska låta Linnéa ta hand om tändvätskan!!! Hon är totalt livsfarlig minst sagt.
15 personer, tårta, chips, godis och dipp. Bra musik och mycket bra vänner.
Jag, Wicky och Emma fick sedan en impuls att sticka ut till stallarna. Där var det bra drag och det blev en redbull-vodka för mycket.
Efterfest.
Hemma kl 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0