BRÖLLOP

Då har man varit på bröllop. Vi var 10 pers i kyrkan och sedan körde vi direkt till Häckeberga slott utanför Malmö-Lund någonstans. Otroligt fint!
Champagneprovning där en av servitörerna stod och log åt mig hela tiden och den andra var så mager så man såg hans revben genom skjortan. Blä.
Johana fick äran att öppna champagnen, killen tyckte att hon såg ut att vara den som behövde öva mest :P
6-rätters middag. Fråga mig inte vad det var för något, men jag har aldrig ätit något så gott i hela mitt liv! Så otroligt häftigt att ha fått prova på sådan "lyxmat" haha. Det beställes in vin som kostade 600 kronor flaskan. Jag som trodde dom kostade 300 men där hade jag fel. Otroligt gott det med!
I tre timmar åt vi.

Gårdagen bestod av fika med Linn och Linnéa, kramas med mami och pizza hos farmor och farfar :)
Idag låg jag och drog mig i sängen länge. Slängde på Fame filmen. Nu sitter jag hos syrran och Tobbe och ska strax dra igång lite matlagning i form av lasagne. Ska lära dom att göra ostsås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0