BLODPUDDING

Fotboll var det ja. Kom fram när det var 20 min kvar av sista halvlek och då ledde dom men typ 10-0 eller var det 9? Jaja, skitsamma det är inte viktigt. Skönt att vara ute och gå. Även om man ibland får ett mindre utbrott på hunden. Det är inte bara positivt att ha delad vårdnad om Hebbe. När han är hos mamma är det han som är ute och går med henne. Han går två meter före henne och hon hänger som en vante efter och bara följer med. När han är hos pappa har han ett flexikoppel på honom. Sådana borde förbjudas! Det innebär att han går hur han vill, stannar när han vill och luktar på ett löv hur länge han vill. Och så undrar pappa varför Hebbe har blivit så siggig av sig och blir sur när han inte får som han vill. Man får ju ställa lite krav på honom och visa vem det är som bestämmer. När han sedan kommer hit accepterar jag inte att han drar, jag vill inte att han tvärstannar så axeln nästan dras ur led och jag vill inte att står och luktar på ett löv i fem min. 
Igår när jag stod ute och snackade med Wicky så försvann han och vägrade komma när jag ropade på honom. Så det blev att jag skickade honom i säcken när vi kommer in, då hugger han och morrar efter mig. Är det bara jag som sätter krav på honom eller? Visst han är 10 år och är allas bebis, men jag accepterar fan inte att han inte lyder mig bara för det. Droppen är fan att man inte längre kan klippa klorna på honom. Så jävla aggressiv. 
Oerhört ointressant att läsa om en gammal tax så jag lägger ner nu.
.
Kan säga att jag precis ätit middag, ja det blev en sen idag. Blodpudding. Det är riktigt underskattat och så oerhört gott! Med råröda lingon till såklart :) Och kan jag få nog av att tugga i mig saker efter en sådan middag? Självklart inte. Jag sitter nu med näven i en påse godis som jag otroligt nog har kunnat spara sedan i lördags. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0