BLINDNESS, NOT WELCOME

Mina ögon är svullna, mina knän värker och jag är på väg att få benhinneinflammation. Vad har jag gjort? Vad har jag råkat ut för? Varför förtjänar jag detta? Det är bara en del av dom frågor jag ställer mig nu.
.
Resterna från gårdagens korv stroganoff ligger i magen. Jag är nyligen hemkommen från bibblan där jag läst medicinsk etik och psykiatri hela dagen. Självmord och tvångsvård står på dagens schema.
Ska ut på en långpromenad med Hebbe, men fastnade en stund framför Förhäxad. Men jag tror dock att om jag sitter ner mycket längre till börjar mina ögon gå i kors, synen kommer bli suddig för att sedan ögonlocken faller ihop och jag får en mycket konstig och ytterst avslappnad position här i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0