Vill, Ska, Kan

Det känns i låren nu kan jag säga. Har inte låtit kroppen vila ordentligt på ett tag nu. Känner mig totalt värdelös om jag inte sticker ut och springer eller sticker till gymmet. Att gå är otroligt tråkigt när man inte har Hebbe här. Jag har ju exakt samma kläder och går nästan exakt samma runda som när jag springer, och då känns det ju bara onödigt att ta det så låångsamt. Jag vet att jag borde göra det dock.
Rundan i morse gick helt fantastiskt bra! Trodde faktiskt inte att den skulle göra det då jag har träningsvärk i låren och ont i knäna. Men jag sprang fortare än vad jag gjort innan, och jag var inte alls lika trött. Känns riktigt jävla gött alltså. Nu ska jag vila torsdag och fredag då jag inte har någon tid över huvud taget att träna de dagarna. Och sen på lördag får vi se hur jag känner med, brors lite på hur hård fredagen blir. Men nästa joggingrunda blir nog runt Växjösjön i stället för Trummen.
.
Nej nu ska jag sätta igång med patologin. Ska ju iväg och titta på uttagningarna till RAW sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0