Jag vill...

Idag är jag bara trött. Jag vill absolut inte göra någonting, inte plugga, inte röra på mig, inte bädda och inte umgås med någon.
Men såklart blir det inte som jag vill.
Jag ska till bibblan kl 12 med Elin, Body Pump halv sex med Jenny, hela lägenheten blir stökig om sängen är obäddad så det måste man göra i alla fall, och förrutom Elin och Jenny så måste jag även träffa Wicky ikväll.
.
Jag vill leva livet, göra av med alla mina pengar, hoppa i gräset och leka med Hebbe.
Leva som att min sista dag är i morgon.
Jag vill få energi, mindre magsäck, mindre sötsug och bättre självdiciplin.
Jag vill inte oroa mig över morgondagen och alla dess pengabekymmer. Ibland önskar jag att jag valde ett yrke med bättre lön.
Jag vill semestra, flytta utomlands ett tag och ha något att sedan se tillbaka på. Jag vill leva storstadsliv och leva lyx.
Jag vill jobba utomlands, och göra något bra.
Jag vill gifta mig rikt, få tre barn, köra Audi och bo en liten bit ut på landet.
Jag vill ha två hästar, en Fjording/Halvblod och en shettis som jag kan köra.
Jag vill ha två hundar och en katt. Hundarna ska vara en basset hound och en westie.
Sedan vill jag gå i pension, köpa en lägenhet utomlands och en segelbåt. Sommar i Sverige, höst och vinter utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0