Underbar tv-kväll!

Vilken underbar tv-kväll det var igår!
Dating in the dark, Var sämre än jag trodde det skulle vara. Pinsamma människor som verkligen endast går på utseendet no matter what. Pinsamma idioter.
Desperate housewives, jag säger bara, ÄNTLIGEN har det börjat igen! Fan vad jag älskar det programmet. Men första avsnittet är alltid lika flummigt. Men dock väldigt bra.
Cougar town, Låg nerbäddad i sängen och skrattade högt för mig själv. Det där känns bekant på något vis... Haha, otroligt roligt.
.
Fortsatte rensningen i min garderob och förvaringsboxar igår. Jag har så jävla mycket kläder! Och ändå använder jag alltid samma gamla paltor dag ut och dag in. Det enda jag känner att jag verkligen behöver är en vit kofta så jag kan börja använda mina sommarklänningar redan nu när det äntligen börjar kännas att våren är på väg.
Och så behöver jag en joggingdress. Den ena köpte jag när jag slutade nian, vilken är snart 5 år sedan, och den andra är nästan 100 % genomskinlig i rumpan. Frech.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

hur gick det i slutet på datingprogrammet? såg inte om de valde? tell me..

2010-03-03 @ 17:32:50
URL: http://guldbloss.blogspot.com
Postat av: ida

tjejen som låg och grovhånglade med den mörja skångingen valde honom inte, endast på grund av utseendet.

Den smala utlädska tjejen valde inte heller sin kille. Men båda dessa killarna ville ha sina tjejer, så det blev inget mellan dessa.

Det tredje paret, den bloda tjejen och den snygga killen valde varandra :)

2010-03-03 @ 18:11:21
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0