Tack :)

Farfar ringde nyss. Så roligt att han med ringer :)
Han undrade om jag ville ha gamlamormors alla färger och akvarellpapper och dukar och penslar och stativ och grejjer. Snacka om jag blev glad! Jag är totalt värdelös i olja, men akvarell, det måste jag säga att jag kan.
Började nästan undra vart de målarsakerna tagit vägen, och jag kan erkänna att jag hade hoppats på att jag skulle få dom. Kommer ihåg hur glad gamlamormor alltid blev när jag sa att jag med målade. Och när hon hade samlat ihop färger och penslar och papper och böcker till mig en dag så jag kunde måla hemma med och inte bara i skolan.
Är jätteglad nu eftersom dom sakerna förmodligen hade kostat en hel del om jag köpt det själv :)
Och jag är också glad över att jag har kvar så mycket saker efter henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0