Svettig vecka

Idag, ca 15,00 anländer jag till Olofström för att sedan 16,30 åka med Anneli ner till Sölvesborg.
Mamma är i Mora och lär sig några nya maskiner med jobbet, och jag vill inte sitta ensam i det där lilla kalla, dragiga huset på hörnet.
Nej, då är jag hellre hos pappa ett par dagar.
Farmor ringde igår och bjöd in mig på påskmiddag, på fredag, endast jag, syrran och Tobbe. Men det kan ju bli mys :) Och sedan påskmiddag hos mormor och morfar på lördag, jobb intervju på lördag och sen jobb intervju på tisdag också. Däremellan ska jag hinna med att plugga tenta jag har om en vecka, och sen måste jag hinna med att träffa mina vänner.
Jisses, det kommer bli svettigt!
Och så håller jag ju så klart på att bli sjuk med. Great känner jag! När var jag i Olofström sist utan att vara sjuk?
Vet ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0