Stök

En och en halv timmes promenad, grillade revben till middag och sedan sängen. Då var klockan 20 över 8! Somnade typ en timme senare. Det var så skönt att komma i säng tidigt så att man kan vakna upp vid sex och vara pigg!
Tillbringat morgonen med att städa, renbädda sängen, diska två omgångar och damsuga. Trots detta känns det fortfarande skitigt och stökigt. Kanske att det är för att jag retar mig på soffbordet och bokhyllan. Det är inte som jag vill. Jag vill ha det gammalt, eventuellt ommålat i vitt. Ska ta och gå och snoka i fönstrena på stallvägen för att hitta den där bokhyllan jag vill ha och fråga om jag kan få köpa den. Eller byta så att den personen får min.
Kan man göra så?
.
Igår när jag gick till frissan för att köpa hårfärgen är den så klart slut!!! Jag blir totalt tokig på sånt!!!
Den skulle komma in igen nästa vecka så vi får ta det då. Men man blir så irriterad, arg, besviken och ledsen när man har ställt in sig på att göra något sådant och så går det inte. Gaah!
.
Köpte även en av säsongens nya glassar igår.
Magnum gold.
Hur god som helst!
En underbar choklad utanpå och vaniljglass med kola och havssaltsås innuti. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0