Roligt

Pratat med farmor - Roligt
Tittat på Vasaloppet - Svensk seger - Roligt
Solen skiner - Roligt
Wicky kommer strax på fika - Roligt
Tvätten är färdigtvättad - Roligt
Jag kommer till blekinget på fredag - Roligt
.
Kom också på att jag lovade pappa förra året att jag ett år ska åka Vasaloppet med honom. Får väl se hur det blir med den saken. Visst blir man sjukt sugen, men jag undrar om jag skulle orka träna så mycket och om man har råd. Är ju ändå ganska mycket som ska inhandlas. Men det får nog bli så att han får sparka mig i röven och anmäla mig utan att jag vet om det. Då skulle jag nog kunna gå med på att göra det.
Haha, men vi får väl se.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0