RAW

RAW är kul. Ja, jag tyckte det var kul trots min näst intill obefintliga humor. Var en del internskämt som jag skrattade ihjäl mig åt. Bland annat så var min gamla granne där och ståuppade. Han snackade om fördomar och att han spelar i ett band och då tror alla att man får jätte många brudar som vill ligga med honom hela tiden, tror han anspråkade på killar också. Själv påstod han att det inte var så.
Då kan jag sticka in här och meddela er om att det förmodligen var sant, då jag ett antal väldigt många gånger vaknade av just detta från våningen ovanför där han bodde.
Vi blev inbjudna med till De Luxe inne i stan där alla komikerna skulle festa ikväll. Självklart ska jag, Elin, Emma och Wicky cykla dit :)
Bara ta ett glas vin och ha det lite trevligt. Stanna ett par timmar och tagga inför morgondagen.
Tjohoo! Jag är på toppen av lycka.
Nu blir det kaffe, knäckemackor, plugg och städ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0