Psykbryt? Nejtack.

Idag känns allting lite bättre.
Somnade gott igår efter att jag kollat på Luftslottet som sprängdes. Jag älskar dom filmerna, och lite lagom läskiga för en mörkrädd mes som jag. Hehe.
Sitter nu på bibblan igen (var annars lixom?) Läser om lite Glokokortikoider och smärta idag.
Senare ska jag och Wicky-Wickan träffas och baka apelsin- och mandelkaka och laga mat :)
Tro det eller ej, men det var längesedan vi gjorde något ordentligt tillsammans. Vi träffas, tar en kopp te, snackar lite om dagen och sen går var och en hem till sig. Visst, vi ses varje dag, men ändå.
Soulmates ;)
.
Även fast det är en hyffsat bra dag, 1000 gånger bättre än gårdagen, så känner jag ändå att jag kommer få kämpa med att inte bryta ihop idag. Jag har egentligen ingenting att vara ledsen eller bryta ihop över, men ibland gör man det i alla fall. Jag ska göra mitt bästa och hoppas på att Wicky hjälper till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0