Penis

Dagens lektion var ju ett skämt. Från flera håll. Jag tror att jag skickade 100 sms under en tretimmarsperiod. Penis är dagens ord, i dubbel bemärkelse. Jag är världens omognaste och så är stora delar av resten av klassen med. Bara så ni vet. Sjuksyrror är inte hälsosamma eller normala någonstans.
Lektionen bestod till en del också med att planera Göteborg. Så jävla gött! Att bara dra iväg en dag utan skola och shoppa på Zara och Rut mfl wonderful.
På fredag när jag kommer hem blir det fest, självklart endast för min skull. Det blir upp till IP en sväng, även fast jag är fetingmobbad där. Kommer förmodligen bli som alla andra gånger man är där, en kalasfylla. Senare hade det varit nice att dra till Kristianstad en sväng. Spyr bara jag tänker på Karlshamn. Men man ska inte planera sådant, det får bli som det blir. Om IP är tråkigt och jag inte står ut med mobbingen så drar jag, om jag så gör det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0