Nu gråter jag och inte skrattar

.
.
.
Jag ska aldrig mer vara knäpp och jag ska aldrig ta ut saker i förskott. Särskilt inte med den människan. Jag är så arg att jag vill slå in väggen till grannen.
Jag får skylla mig själv. Går runt och är knäpp en hel dag, laddar till tusen och sen bara, bjöööp.
Nehe.
Det enda jag hoppas nu är att Elins kväll också blir lika misslyckad. Annars känns det förjävligt och då kommer jag inte att gå med henne till bibblan i morgon.
Nej. Vad tusan ska kunna lugn ner mig nu? En muffins? Eller något annat. Gaaah!
En kram från Wicky-Wickan.

Kommentarer
Postat av: linnea

vad har hänt?

2010-03-09 @ 16:59:56
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Hej

Allt bra?

2010-03-09 @ 17:19:56
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0