Mix av dagen

Examinationsseminarium på Litteraturstudien idag då.
Hade blivit lite missförstånd, våra opponenter hade inte opponerat på oss, utan på ett par andra, så jag och Elin fick bli sågade av lärarna i stället. Kändes väl sådär, men jag tycker ändå inte det var jättemycket vi behövde ändra på, mest lägga till en del saker och så. Då kommer nästa problem, hur tusan ska allt få plats? Vi var tvungna att halvt fuska oss till lite extra utrymme, vi får försöka lösa det idag. Howly mowly.
.
På Willys finns det lax med sötsur sås att köpa fryst, det är vakumförpackat så slänger man in det i micron och blir klart där.
Det var fan i mig bland det godaste jag har ätit på mycket mycket länge! Riktigt billigt med. Hade spenatsallad till. Att rekommendera med andra ord. Mums!
.
När jag kom hem hade det varit en kille här och kollat mitt internethål i väggen. Och nu funkar min router! Det har bara tagit sådär 8 månader för folket att komma fram till vad det var för fel. Efter att jag har blivit kopplad hit och dit, snackat med internetleverantören, Onoff, kundtjänst hos hyresvärden ett X andal gånger så lyckades jag äntligen komma fram till en människa som var smart nog att komma hit och kolla hålet.
De har bytt ut hela skiten, och nu funkar det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0