Mitt efterlängtade gift

Väntar på att maten ska ställas på bordet. Ibland har man det förjävla bra alltså. Grillade revben står på menyn, ibland har man det otroligt jävla bra alltså.
Var och hälsade på farmor och farfar en vända innan idag också, hjälpte farmor att fixa sin mejl, att skriva mejl, bifoga bilder och massa andra saker hon tycker är roligt att göra på internet. Hjälpte farfar att lägga över bilder från hans mobil till datorn också, och sedan visade honom lägga-på-knappen på skype. För detta fick jag två mascaror. Dom är inte kloka, men ibland har man det riktigt jävla underbart bra alltså ;)
Jag har dock världens fetaste panik över tentan jag har nästa torsdag, men måste lägga det på hyllan en stund nu då det känns som att all jävla snor i hela världen har hamnat i min näsa. Har hållit mig i en och en halv dag utan nässpray och känt mig ynkligast i världen. Men idag har jag äntligen fått mitt efterlängtade gift. Och vilken lättnad! Är inte mycket som slår när man är täppt i näsan och sedan tar två sprut i varje näsborre och sedan känner man sig som ny igen! Tacka tusan för denna uppfinning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0