Min sista dag var kommen

.
.
.
Föjlde med syrran på bodypump igår. Satan vad det är roligt! Jag hade dock fortfarande träningsvärk i benen sedan gympasset någon dag innan, så redan efter uppvärmningen var benen helt slaktade och skakade till tusen. Men för den övriga kroppen kändes det verkligen att man blivit starkare. En sån jädrans go känsla!
.
Iväg på fest bar det. Hade det riktigt riktigt roligt! Fram till typ halv elva eller något då jag började må illa. Linn körde och hämtade mig och när jag kom hem bröt helvetet lös. Kramper i magen, låg och kved i fosterställning. Har aldrig känt sådan smärta i hela mitt liv, inte ens då jag hade den allra värsta mensvärken.
Vid halv 4 somnade jag tillslut och vaknade igen vid nio av att mina lår krampade. Vätske-, socker-, och saltbrist såklart. Låren fortsatte krampa fram till typ två.
Och nu har jag fått i mig min en halv smörgås. Den enda fasta födan på hela dagen.
Snacka om att jag har känt mig ynklig och tyckt synd om mig själv idag!

Kommentarer
Postat av: linnea

http://open.spotify.com/user/liannea/playlist/6vERzKVlbnXLfchm8nkT3e



lite bra låtar, hoppas de kan få dig på bättre humör=)

2010-03-13 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0