Livet är underbart

Man vaknar upp, torr i munnen, dålig andedräkt och huvudvärk. Tusan också, tänkte jag. Så hårt blev det väl inte? Men det var bara att gilla läget.
Jag undrar nu hur kan man åka till Göteborg med ett underbart tjejgäng utan att ta en enda bild fast man har kameran med sig?
Det är inte vettigt.
Dagen började med att tåget var nästan en timme försenat, och det blev mer och mer försenat för varje minut som gick. Great! tänkte vi.
Men så kommer det en ersättningsbuss, så vi tog bussen dit i stället. Riktigt bekvämt faktiskt :)
Dagen bara försvann! Hann inte gå i alla butiker jag ville, det var inte riktigt klokt, hängde inte ens med mina egna steg.
Det blev i alla fall ett par skor, kilklackskorna i tyg jag visade i ett inlägg tidigare (årets första par skor), jag köpte även jeansshorts, öronhängen, lipplumber och läppstift, en scarfs och en ny tygpåse.
Snabblunch på Donken och sedan efter mycket stressande satte jag och Elin oss ner och tog årets först mjukglass, tror aldrig jag ätit en så god mjukglass! Underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0