Lite roligare

Och för att göra det hela lite roligare och för att jag för en liten stund ska få leka, Hej, jag är en bloggare med JÄTTEmånga läsare, så kan vi ha en liten tävling om vem som har den bästa listan, ni kan rösta både på min lista och på de andra listorna som förhoppningsvis kommer upp i kommentarsfältet här under.
Röstar gör ni i detta inlägget. Då kommer den personen som jag tycker har den bästa listan att utses och den som ni tycker har den bästa listan kommer med att utses.
Så om vi räknar bort farmor som inte har spoti så tror jag nog att de flesta övriga som läser här har det.
Jag blir besviken annars.
Vinnaren får äran och berömmelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0