Länge sedan man var såhär slut

Gårdagen var lite halvt lyckat.
Hästpojken är underbart bra :) hehe. Mina fötter smärtade dock så in i tusingen och jag var dödstrött efter en hård vecka. Jag och Ramsingen gick och satte oss på Donken där man ska utnyttja sin studentrabatt till max så klart. En Feast för 11 kr billigare än vanligt. Rätt ska vara rätt.
.
Idag har jag egentligen ingen lust att göra någonting. Men eftersom jag inte gjorde någonting igår heller så funkar det inte riktigt. Jag ska diska, duscha och sedan gå och sätta mig på bibblan resten av dagen. Jag hoppas på att jag hinner klämma in lite träning och veckohandling någonstans också, men eftersom bibblan stänger kl sex så tror jag inte det ska vara några problem.
Sen ikväll blir det bara att sitta hemma i soffan med en Cola och en påse fredagsmix. Precis så som det ska vara :) Är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0