Jävla svin!!!

Nu ska här sättas upp arga lappar!
Jag har skrivit en lapp till killen som ska kolla mitt internetthål i väggen. En mycket fin liten lapp. Sedan ska jag sätta upp en lapp till städerskorna för att undra om de inte sett spyan som sitter på väggen sedan ca 6 månader. Och så ska jag skriva en lapp till den som vid sju-tiden nu ikväll la av ännu en spya i trapphuset. Vem tusan är packad kl sju? För jag hoppas inte det är en spya av magsjuka.
Hur svårt kan det vara att göra rätt för sig och torka upp det? Även om det hade varit min egen spya så hade jag inte velat att den skulle ligga kvar där i två veckor till städerskorna kommer nästa gång.
Den där lappen jag ska skriva till städerskorna kanske jag ska skriva på både svenska och engelska, är nämligen inte säker på att de kan svenska. De kanske inte kan engelska heller så bra för den delen...
Lappar är underskattat. Man får ut det man vill ha sagt, folk får en chans att skriva tillbaka sin åsikt och det känns inte lika påhoppat som att knacka dörr.

Kommentarer
Postat av: Juice

I vår bostadsföreningstidning står det alltid att man ska knacka på istället för att skriva lappar, så alla håller nog inte med dig :P det kan ju iof vara fantastiskt trevliga och bra lappar som folk inte tycker är jobbiga, men om du knackar på får du ju svar direkt och slipper sitta och vänta :)

2010-03-20 @ 15:31:39
Postat av: ida

Jag är nöjd så länge de slutar spy i trappen.

2010-03-21 @ 10:05:53
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0