Jag skrattar

En del människor är ju fan så jävla blåsta så det finns inte! Riktigt pinsamt. Ibland måste ju folk undra vart alla säkra källor kommer ifrån? Men nej, tydligen inte.
En sak är ju klar i alla fall, även fast man har en jävligt stor hjärna, så är man definitivt inte smartare.
Det finns två saker man kan göra, skratta åt andras tröghet eller gråta och ångra sina eventuella misstag, jag väljer att skratta och står för saker och ting jag gjort. Även fast vissa saker inte varit de smartaste, men i alla fall.
Det är bara till att inse, att vissa människor är smartare än andra. Jag måste säga att jag själv anser att jag tillhör den smartare gruppen. Sedan får ni själva komma med invändningar om ni tycker något annat.
Nog för mig, jag har fått fram det jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0