Jag är på topp

Igår var vi hos Alvesta hos kära Emma som fyller år idag. Blev en hel kväll med mat, guitar hero, singstar och buzz. Fy tusan vad buzz är roligt!!!
Jag och Elin slog upp vårt första glas vin kl tre så vi var ganska glada när vi körde kl fyra. (Jenny körde).
Men skitsamma tänkte vi och var glada.
.
Hemkommen från Body Pumpen nu. Kändes så nedrans gött! Det gör ont i precis hela kroppen, precis som jag vill ha det ;) Hade lagom med vikter idag med så jag kunde ta ut mig till max. Hade lite lite vikter på benen, men i och med att en veckas konstant träningsvärk precis är över och jag var ute och sprang igår så kände jag att det inte gjorde någonting.
Om jag har tur infinner sig ingen träningsvärk i morgon, då blir det en löprunda igen. Jag älskar känslan man har efter träning. Den är oslagbar. Till och med bättre än sex.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0