Hår

Jag blir tokig på mitt hår!
Jag älskar att det nu är långt och lockigt och att man kan sätta upp det i en rufsig snodd och det ändå ser hyffsat bra ut.
Men ändå funderar jag nu på att klippa mig kort igen. Egentligen bara för att det är så roligt med förändring. Men är jag redo för det än?
Har jag längden där det bara ser tråkigt och alldagligt ut? Det är ju så svårt.
Men jag har bestämt mig i alla fall för vilken hårfärg jag ska ha, röd-blont. Det får ni stå ut med ;)
.
.
På min lunch tog jag en skakis och sedan gick jag bort till Wicky, så satt vi ute i solen och drack te en lång stund. Så mys och så lycklig är man. Varje solig dag ska utnyttjas till max.
Dock så tål inte blommorna jag fick av mamma sol. Särskilt inte då jag har mitt fönster på södersidan, så solen står på och steker där hela dagarna. Så det får vara nerrullat där hela dagarna. Men det kan man faktiskt stå ut med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0