Fredag - Vad göra?

Efter en riktigt jobbig natt så är inte festhumöret inför fredag särskilt hög.Jag är mer sugen på att sitta hemma hos farmor och farfar hela dagen och halva kvällen för att sitta vid datorn med farmor, för att förlora i tvåmanna-vist och för att lära mig virka. Men sen samtidigt är det ju riktigt roligt att festa. Dock ingenting som behöver bestämmas förrän kvart i sex på fredag.
Lördagen vill jag tillbringa tillsammans med Linn och Linnéa (Så ni vet det), men lite vin och ost typ.
Och söndagen har jag inte riktigt tänkt igenom än, antingen middag hos pappa eller middag hos mamma.
Lättast hade varit hos pappa, men samtidigt vill jag hinna umgås med syrran en del med. För att sedan ta tåget till Ronneby och åka hem med Wicky.
Veckan planerad det vill säga.

Kommentarer
Postat av: Daniel

åh då vill jag med på lörda å ost/vin fnittra!!!!

2010-03-11 @ 12:55:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ida

Haha, du är så välkommen så ;)

2010-03-11 @ 17:47:24
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0