Förändringar

Klar med uppsatsen. Klar med det jag planerade att plugga idag. Klarade de delarna jag gjorde på tentan. En timmes promenad runt sjön med Wicky.
En mycket framgångsrik dag.
Pappa ringde och hjälpte mig med routern. Nu har jag provat tre olika routrar. Så vi kom fram till att de är hålet i väggen det är fel på. Ska gå in till någon av mina manliga grannar någon dag och se om de har samma problem och om de har lyckats lösa det. Det är bra att ha granna man kan snacka med.
Under tiden som jag försökte få igång den där helvetes routern var jag så upprörd att jag råkade trycka i mig en halv burk Ben & Jerrys. Det var mindre bra.

Wicky är blond nu igen, och det är min förtjänst. Och i morgon ska jag bli rödhårig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0