En smultronröd vårjacka

Sådärja, då har jag beställt min röda vårjacka med :) Mamma och syrran verkar tröttna på att jag alltid köper jackor i mossgrönt. Tre jackor har jag i samma färg! En vinter-, en vår- och en sommarjacka. Jag har inte riktigt tänkt på det förrän nu, men den färgen är ju så himlans bra! Blir inte skitig så lätt och jag passar bättre i grönt än i svart. Dessutom så har McKinley där jag köper de flesta av mina jackor ifrån nästan alltid bara grönt och svart att välja på.
Beställde ett par beiga khaki-shorts också. :) Tror det kan bli jävligt snyggt till mina nya skor och ett löst linne.
Och så kommer vi till dagens problem: Vad tusan ska jag ha på mig ikväll??
Jag är jävligt sugen på att ha jenasshortsen, men då vi ska cykla in till stan ikväll så tror jag inte det är någon bra idé.
Kanske mina boyfriendjeans och ett vitt linne? Det tror jag på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0